Då var man brunett igen

Ojdå klockan är redan halv sju och jag har inte bloggat på hela dagen, fy på mej!
Fast de beror på att jag har varit hos frisören och tonat och klippt håret. Hade tid klockan två så gick upp halv tolv. De dröjde kanske nån kvart innan vi började så de blev väl runt kvart över två. De tog ca 2,5 timme, kändes dock mkt kortare men det var ju bara bra.

Jag är iaf helnöjd med mitt nya bruna hår, brukar vanligtvis inte bli nöjd när jag precis har varit hos frisören oftast har jag tyckt att de har klippt för mkt.. men den här gången blev allt bra! Hon tonade bara nu eftersom det inte är en bra idé att färga blekt hår. Hon var även tvungen att pigmentera mitt hår först. Om 2-3 veckor så kommer jag färga mitt hår eftersom toningen kommer försvinna mer eller mindre, fast de kommer jag göra hemma. De hela gick bara på 850:- så det var riktigt bra!

 
Före                                                         Efter

Ja vad ska man säga.. här ser ni ju själva att mitt hår såg förjävligt ut innan jag färgade.
Blev som sagt riktigt nöjd, brunett är mitt "rätta" jag :p haha näe men det ser så mkt bättre ut än förut och kommer bli så mkt skönare nu när jag inte kommer behöva springa och bleka utväxten hela tiden!


Tog egentligen en likadan bild till efter som före men där såg man knappt att de var olika färg konstigt nog så de fick bli en liten annorlunda efter bild.


Kommentarer
Postat av: Malin

skiit fint gumman :) <333

2009-08-18 @ 20:50:39
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0