Direkt från Sandviken

Sitter hos mina kusiner i Sandviken just nu. Kom hit i eftermiddags, har firat Leo som fyllt 7 år, tyckte han nyss var en liten plutt men han har redan börjat skolan :o  han fick iaf en pyjamas och 100 kr från oss, får väl hoppas att han gillade det, han sa inget annat iaf! kommer inte riktigt ihåg vad man ville ha runt 7 års åldern. Tror ärligt talat att en pyjamas inte stod högst upp på önskelistan men whatever.

Har tillbringat sörsta delen av kvällen med Leo i hans legohav men även med dom andra små. Tror jag lyckades bygga ihop 2 legobåtar (a) *stolt*

Resten av kvällen kommer jag väl antagligen också sitta inne, är inte här så ofta så känner ingen.




haha hittade snyggaste lampskärmen här för ett tag sen, gammla kort på.
Haha lilla jag fick också vara me ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0