Går ut...

Nu har jag suttit hemma alldeles för länge! Känner mig extremt rastlös, så snackade precis med Malin så ska strax ut och möta henne, får se vad vi hittar på för skoj. Får passa på och njuta av dom sista dagarna/kvällarna på lovet nu! Kan inte fatta att de bara är 3 dagar kvar (räknat med idag,) man kan nästan säga att det är 2... Men de är väl bara att acceptera och gilla läget... -.- okej de funkar inte att tänka så heller... Redan nästa vecka nån gång kommer allt vara som vanligt igen, långa tråkiga lektioner hela dagarna + 510 läxor varje vecka, inte okej!




Men nu ska ja knuffa undan alla negagtiva tankar och istället skynda mig ut till Malin nu.
Hörs när jag kommer in!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0