Grönan

Ja, där har ni anledningen till ännu en dag med dålig uppdatering. Jag har alltså varit på grönan hela dagen idag, hade riktigt trevligt med Jennifer, Veronica och Nathali. Åkte i stort sett allt bortsett från smågrejjerna. Åkte den nya "insane" också, den var väl ganska rolig, tror vi tog oss upp i den 5 ggr eller nått ;p hehe men favoriten är  nog "tilt" och "uppskjutet". Tog färgan därifrån runt halv elva, så kom hem runt klockan tolv. Både Jennifer och Veronica åkte hem ganska tidigt, men de kanske börjar tröttna skulle jag tro eftersom de har varit där över 20 ggr i år!! :o Så jag förstår dom, jag och Nathali stannade iaf kvar, de var vår första gång och eftersom man har betalat för att åka så är de ju de som man vill göra. Vi hade det iaf kul även när dom hade gått, var ganska länge sedan jag umgicks med Nathali så det var trevligt. Har ändå känt henne i tolv år nu ungefär! :)


Grönan är så mkt mysigare på kvällen när det är mörkt :)



mina små söta flickor! Nathali, Jennifer och Veronica.



Kommentarer
Postat av: johanna

ja mycke mysigare när jag var där blev det inte mörkt



kram

2009-08-23 @ 18:55:41
URL: http://wedadjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0