Hemma från stan...

...eller ja de var ju ett tag sedan nu men iaf. Idag fick jag faktiskt med mig nått hem (: fast de var bara en mysdress och lite smink. Sminket från make up store som jag brukar använda var slut i hela stockholm tydligen så var tvungen att köpa annat .. buhu :'( Men får köpa de jag vill ha vecka 40 istället då de får in nytt! Letade även ihjäl mig efter en längre kavaj men hittade ingen som funka ..-.- antingen var dom för stora eller dyra eller så var de fel modell så jag får väl försöka fortsätta leta nån annan dag! Åkte in med mamma även idag men hon skulle iväg och göra lite annat så jag gick runt själv, kände faktiskt att det är riktigt skönt att shoppa själv, kolla på precis de man själv vill och ta allt i sin egen takt. Ett måste är att köpa nya kläder så ska nog göra de för mig själv nån dag (a) hehe inte för att de är tråkigt med sällskap, det är nog egentligen roligare fast om man väl har bestämt sig för att bara shoppa en massa nytt så känns de lättast själv ;)

Jag är redan trött.. det är väl nu jag verklligen känner av att jag ska öka mina sömntimmar, 6 timmar räcker inte.. aja så jag tror faktiskt inte jag pallar göra nått speciellt ikväll utan har köpt hem en ben&jerry, så ska äta den och kanske kolla på nån film.


Nu ska jag vara riktigt snäll mot Malin tänkte jag ;p hon är nämligen på cup och har bett mig att gästblogga så ska ta och göra de nu.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0