Home!

Nu är jag hemma igen, kom fram till Ekerö ungefär vid elva igårkväll. Vi var ganska trötta alla tre så vi satt mest och pratade gammla minnen, haha men de var riktigt kul faktiskt, vi har ändå delat så mkt. Vaknade väl runt tolv idag och då satte vi oss och åt frukost framför en skräckfilm. Tror den hette "The last house on the left" eller nått sånt, den var ganska bra, iaf de vi såg, filmer började nämligen krångla så vi kunde inte göra annat en att stänga av -.- istället började vi kolla på "Yes man" men den hann vi inte se klart den innan jag och Jennifer behövde ta bussen hemmåt. Så nu hade jag tänkt försöka leta upp den filmen vi såg först och se klart den ;)

Åkte faktiskt direkt till frisören för att färga håret men de var fullbokat och jag hade inte beställt någon tid så fixade en till imorrn istället. Så idag är de min sista dag som ljushårig. hehe får hoppas på att jag blir nöjd fast jag har ju förståss haft mörkt hår i hela mitt liv i stort sett (om man då bortser från de senaste året? eller hur länge de nu kan ha varit) så de borde bli bra..


hehe tog en bild på Jennifer när vi stog och väntade på bussen,
 tror inte hon märkte de men här är den iaf ;)

Kommentarer
Postat av: jen

haha nej jag märkte inte:P jag visste inte ens att du hade en blogg! fin e den iaf<3

2009-08-20 @ 15:09:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0