Klar att åka

Nu har jag precis fixat mig och ska snart ringa Malin och möta upp nåra kompisar och sedan ska vi ta oss till kungsan. De ska bli trevligt, har inte gjort så mkt ida så nått måste jag ju göra. Blev inte precis att vi vaknade vid tolv idag heller, utan vid 13.40 :o tror aldrig att jag har sovit så länge om jag inte varit sjuk.. Fick nästan lite ångest och flög upp och åt frukost. Men de kunde ju vart värre, de är ju egentligen inget att klaga över det är bara så att jag inte gillar att gå upp sent, känns som hela dan redan har försvunnit då.. hehe blir ju inte bättre av att en kompis säger att hon redan hade hunnit fram och tillbaka till Kista centrum och sedan gått runt lite i ett annat köpcentrum och efter de hunnit hem igen, medan vi latmaskar låg och sov ;P

Men nu måste jag ta mig ner till bussen, de ska ju inte behöva vänta på mig hela kvällen!
Bilder kommer senare ikväll ;)

The voice 09 kungsträdgården 18.00-23.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0