Låten

Nu har jag äntligen gjort mig klar för sängen, ska bara fixa mina naglar lite...
Jaha då var sista dagen på sommarlovet slut..de har verkligen gått sjukt snabbt :( Känns inte alls som jag har hunnit me de som jag ville.. Jag känner mig inte sådär jätte nöjd med de här lovet, de kunde verkligen varit mkt bättre! Helt ärligt tror jag att det här var ett av de tråkigare loven på länge...eller okej, såklart jag har haft kul osv men det är bara de att jag hade förväntat mig så mkt och så blir de inget av allt.. Men det är väl så typiskt mig, ska alltid hålla på att förvänta mig för mkt, när jag väl inte tänker på saker så blir de oftast jättebra. aja jag säger gonatt nu, måste vara pigg imorrn, fast börjar inte förrän klockan 10.30 men ändå.



Sitter och lyssnar på den här låten, tycker faktiskt den är riktigt bra.
Gillar ni den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0