Middag

Jag har precis varit nere och ätit middag, köttfärspaj,  gottgott. Jag lyckades t.o.m fixa pajdegen :o haha nja okej de är inte precis svårt så de är faktiskt lätt för mig med! aja Nu känner jag mig lite stressad faktiskt, ska nämligen möta upp Jennifer och Veronica i stan och sedan ska vi ta oss ut till Ekerö, ska bli trevligt. E ganska slö just nu men jag känner inte för att slösa bort en av de få kvällarna som är kvar på sommarlovet inne på mitt rum i min ensamhet ;p så de är vad jag har planerat att göra typ nu, ska bara packa ihop lite grejjer så drar jag ner till bussen sen. Om Veronica är snäll så kanske jag får låna hennes data där, haha de e hon säkert men får se hur de blir me det.

Nu måste jag iaf gå så ni får ha de så bra så länge!


Här e pajen jag gjorde degen till!


kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0