Mysdress

shit va varmt de är här inne! måste nog öppna upp om ja ska kunna sova hä snart. Har känts varmt hela dagen, lite skumt egentligen för om man kollade på himlen så såg de inte speciellt varmt ut men när jag gick runt i stan så ångrade jag verkligen att jag tog jeans! skulle kunna tagit shorts eller iaf tunna leggins. Men nu ska jag inte tänka på de kan ändå inte ändra nått..

Men iallafall tänkte ladda upp bild på mysdressen jag köpte idag.



Så nu har jag äntligen nått skönt att gå runt i här hemma på kvällarna. Pappa borde vara glad också, han slipper att jag springer och lånar stora mysiga tröjor, eller nja de kan ja inte lova men de blir iaf inte lika ofta (a)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0