Myskväll

De blev bara jag och Malin ikväll ändå, ingen av oss orkade något annat så de fick bli så. Vi har haft de riktigt mysigt i alla fall :) Sjungit lite sing star och kollat på "sex and the city the movie" med en Ben&Jerry och lite godis som sällskap.

Tidigare idag när vi var nere på ica så ringde min syrra och sa att min hund Saga precis ätit upp 5 skivor kött! stygg vovve :O Vart lite småsur men köpte med mig nytt kött.. Men de var syrran som fick stå för middagen, ganska skönt är inte precis något stort fan av matlagning! Fast nuförtiden så sätter jag inte igång brandalarmet var och varannan gång jag står i köket, var rätt skicklig på det förut..


Har har ni våran kväll sammanfattad i en bild.

Men nu ska jag ta och vara lite social mot Malin ;)

see you



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0