sämst uppdatering (!)

oj första inlägget för idag och klocHar inte tagit mig tid att sätta mig här förrän nu, men så kan de bli.. aja anledningen till att jag inte uppdaterat idag är helt enkelt så att jag inte hunnit med det. Kom hem från skolan ungefär vid fyra på eftermiddagen och då var jag tvungen att sätta mig och plugga på massa noter och skit som vi har prov/förhör på imorrn, och hade inte tränat nånting så de var lika bra att få de gjort. Sen när jag var klar med det så ringer farmor och säger att hon vill låna min gamla mp3, så då kom hon över och ville ha hjälp med att lägga in låtar, det gick väl ganska snabbt. Det som tog tid var att få henne att förstå hur man använder den! Vet inte hur lång tid de tog..fick förklara samma sak 10 000 gånger. Men tillslut så gav hon upp och skulle "träna" på det hemma (hon ska operera foten imorrn och vill inte höra när de sågar i den, de kan man ju förstå!) När hon hade gått igen så var de dirket iväg på träning. Efter den har jag ätit och sedan behövt räkna lite matte..

där har ni en liten förklaring på mitt dåliga uppdaterande idag men får va duktigare imorrn (:kan är över tio, skärpning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0