Shopping nästa?

Hmm.. tänkte precis på att jag verkligen måste åka och shoppa snart, helst någon dag i veckan. Känner att det är dags att bygga upp garderoben med höstgrejjer! På fredag åker jag nog med mamma till stan iaf, så då kan jag ju passa på att shoppa lite, kanske slipper betala när hon ändå e me,haha (:

Kollade runt lite på H&M, MQ och din sko efter jag hade varit hos frisören och hittade en hel del. Jag kände att jag inte orkade prova och hålla på så tänker nog åka tillbaka och köpa de nån annan dag ;)



testade iaf en svart kort kavaj på H&M 299:-
, tycker den var fin så den kanske jag köper iaf!

Va tycker ni, är de något att satsa på?

Kommentarer
Postat av: shenshen

oj den där vill jag ha!

2009-08-20 @ 15:09:59
Postat av: emelie

fin kavaj :)

2009-08-21 @ 16:04:14
URL: http://emsers.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0