Sömn

Tänkte precis säga att jag har bestämt att jag bara ska vara uppe till max tolv på vardagar för att inte bli så trött men räknade just efter hur många timmar jag sover då och kom fram till att de bara är 6! Det är för lite för mig! Vill minst sova 8 timmar för att inte få ångest sen men grejjen är att då måste jag gå och lägga mig tio och nja de kommer aldrig att hända.. Men kanske kan satsa på att ligga i sängen vid elva nästa vecka, kommer säkert inte klara det men jag vill öka mina sämntimmar så jag får skärpa mig. Nu är jag iaf väldigt trött så de blir inga problem att somna ikväll.

Nu blev klockan precis 00.00 så jag ska väl stänga av nu.. Kommer tillbaka igen imorrn ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0