söndag

Hejhej (:

Nu sitter jag ensam i mitt rum igen, känns som det var ett tag sen nu. Men egentligen är de inte så konstigt, efter 3 veckor hemifrån så vill man ju umgås med folket igen! Speciellt när de bara är en vecka kvar av sommarlovet -.- usch! Tiden bara flög iväg, känns knappt som jag har gjort något, fast det är klart jag har men ändå.. De ända som är bra med att komma tillbaka till skolan är att få träffa alla!

Hörde förresten imorse att någon hade släppt någon slags granat mitt inne i folkmassan på the voice igår. 26 pers skadades! Några fick t.o.m föras till sjukhus i ambulans. Fattar inte hur snubben tänkte!? Han ville tydligen skapa panik i publiken? vrf?!

Men nu ska jag hoppa in i duschen och fräscha upp mig lite ;)

C'yaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0