testat yoga...

... och de var ju verkligen skit kul.. eller inte! så sjukt tråkigt står typ barach sträcker på sig och andas(?) och va kallade dom positionerna då?.. kommer inte ihåg så många men bl.a "krigaren nr 2" och "neråtstående hund" eller nått. Hur låter de egentligen? aja alla får ju hålla på med vilken sport de vill (om man nu ens får kalla de sport) visst de kan säkert vara jobbigt och så om man håller på länge men de var verkligen inte kul.. de ända plusset var att det var ganska mörkt i rummet och mysiga lampor och ljus stod runt om på golvet.

Men nu kanske nån undrar vrf jag testade? aja om de inte är de så får ni veta ändå. De var mamma som ville att ja skulle med, så hon väckte mig vid 9 och de började tio. Ville egentligen skita i det och sova längre istället men eftersom jag redan blivit väckt så skulle jag inte somna om igen så kunde lika gärna följa med, det var ju ändå gratis så.


euw?


När vi väl kom hem så märkte vi att vi hade glömt nycklarna hemma så vi var utlåsta, det var bara johanna som var smart och hade med sig nycklar men hon var ute me saga och svarade så klar inte i telefon, så jag blev uppskickad på taket för att försöka komma in genom fönstret men misslyckades totalt..satt nån spärr som jag inte kom åt-.- Taket var tydligen väldigt ömtåligt så jag vågade inte klättra ner igen utan satt kvar tills johanna kom hem igen...




(tagen från taket)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0