The voice 09



Nu har jag precis kommit hem till Malin efter en kväll i kungsan. Ja va ska man säga?.. mkt folk?! c.a 50 000 var där :o shiit va trångt de va! Har nog aldrig varit så mkt folk när jag har varit där. Vi lyckades ändå ta oss längre och längre fram, ju mer tiden gick. Slutade med att vi nästan stog framme vid scenen, eller kanske 10 m ifrån. kommer nog inte stå där framöver med tanke på att man knappt kunde ta sig därifrån medan de höll på.  Själva konserten var väl inte precis den bästa heller men de är alltid trevligt att umgås me sina vänner :)

Jag sa ju i förra inlägget att bilder från kvällen skulle komma, men jag tog faktiskt inte en ända.. de blev bara inte så, glömde helt enkelt bort det :o aja får väl bli fler bilder nästa gång!

Är faktisk ganska trött nu, vi ska bara ta de lugnt och kolla på någon film eller nått och äta de som blev kvar av våran Ben&Jerry, mumsigt!

De blir nog inget mer inlägg ikväll/natt så skriver igen imorrn, gonatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0