Tjejkväll...

...hur mysigt låter de inte huh? En söndagskväll tillsammans med två underbara vänner, Malin och Maja!

Det var nämligen så att Malin inte mådde speciellt bra idag, inte alls faktiskt! Så jag och Maja började med att åka och kolla när hon spelade innebandymatch runt klockan tre. Tycker dom var riktigt duktiga, vann med 6-3 (?) eller nått sånt :)
aja medans dom höll på så bestämde jag och Maja att vi skulle ha en tjejkväll för att försöka muntra  upp henne. hehe vi sa inget om det, tänkte det mer som någon överraskning eller nått. Så vi ringde hit henne och så kollade vi på en film och åt en massa gott. Det  var iaf riktigt mysigt, tror hon uppskattade det för stunden iaf då hon fick nått annat att tänka på ett tag. Fast tankarna fanns väl där hela tiden men förhoppningvis inte lika mkt. Nu har de iaf gått hem och jag ska väl snart gå och lägga mig tror jag, är faktiskt riktigt trött..



hade egentligen tänkt ladda upp en bild från kvällen men datan är störd så får väl hoppa det!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0