Trött?..

Någon mer än jag som är trött?.. Ska snart sova men tänkte bara göra en sista update innan.

Hur ser morgondagen ut då? jo allt blir precis som vanligt igen.. lektionerna börjar, för många läxor att göra och det dröjer väl inte länge innan stressen kommer igen.. De var något som jag hade problem med i våras, stressade mig igenom varje dag i stort sett, kanske inte märktes så mkt utåt utan det var nog mer hemma som de märktes. Det blev bara för mkt med allt som skulle hinnas med och massa så istället blev jag bara irriterad och allt gick fel, hade ingen ork till plugg så det blev alltid att jag gjorde allt dan innan de skulle lämnas in. Tillslut klarade jag inte mer så fick stanna hemma nån dag, och min mattelärare sa åt mig att strunta i matten(?) och ta de lugnt, hon sa att hon redan visste vad jag kunde och att betyget inte skulle sänkas så det var ju iaf bra! Efter påsklovet blev det bättre, då hade jag vilat ut mig en vecka så allt kändes mkt lättare.Ska verkligen försöka att inte hamna där igen men jag har en känsla av att de kan bli svårt..

aja jag slipper iaf börja klockan åtta imorrn som resten av klassen, eftersom jag ska till tandläkaren. Vet inte när jag kommer därifrån men ska iaf vara där 8.50 så lite sovmorgon blir de väl.


Nu orkar jag inte sitta här längre känner bara hur ögonlocken faller mer och  mer neråt så vi får höras imorrn istället!

sovgott<3


Det finns iaf en till som är trött vid den här tiden, min lilla Saga!
haha ja hon har verkligen lagt sig till rätta på sitt speciella sätt ;p


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0