...

Nu har jag kollat klart på nemo, haha! var lite kul faktiskt. Nu sitter jag istället och kollar på gamla filmer som jag och mina komisar har spelat in, störda filmer de där! Kommer inte komma upp här ;P bl.a hittade jag intervjuer på dom i tokio hotel (?) jag dör! hahah. Och massa skumma reklamfilmer ;P

Menmen dom kommer som sagt inte upp här, skulle bara skämma ut mig en aning!
haha även fast de var kanske 2 år sedan, får väl se hur de blir i framtiden, kanske lägger upp nån då, vem vet?...

hade tänkt ladda upp några låtar här men de vägrar funka så de får väl bli en annan gång ;)
Ni kan istället få en bild.. tänkte jag säga men de funkar inte heller -.- hatar när saker ska hålla på och krångla när man vill eller behöver använda det! Men de finns väl inget jag kan göra, oteknisk som jag är... hehe eller enligt en viss person är jag himla teknisk, anledningen till att hon tyckte det var att jag hittade knappen som man sätter på hårfönen med (?) men man kan ju se de lite som man vill.  Haha hon måste iaf varit extremt oteknisk. 

Nu ska jag väl byta om och lite sånt, är ju ändå skola imorrn, suck!'
Kanske slänger in ett sista inlägg sen men annars så  är det gonatt nu.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0