Regn=trist,tråkigt,blött...fast mysigt om man är inne!

Då var  man hemma igen efter en blöt (!) promenad me Saga. Tyckte vädret såg helt okej ut så gick bara ut, men där hade ja fet fel! Mindre än halvägs börjar de ösregna, inte precis mysigt! Så vi tog skydd under ett träd ett tag, men de dröjde så himla länge så vi började istället springa från träd till träd. Låter kul huh? nej fy blev bara så irriterad så försökte bara komma hem så fort som möjligt.. och nu är jag ju entligen det.

Ska väl snart börja skriva på nån svenska grejj som jag inte lyckats börja med än, trots vi har hållt på me den två lektioner. Inte så bra, om jag ska undvika stressen så måste jag iaf hänga med på lektionerna...

 

1. Saga
2. hehe vårt lilla gömställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0