Mina framtidsplaner som mini..

Nu sitter jag här igen, hehe har faktiskt inte något speciellt för mig alls. Men de e ganska skönt, så kan ju i alla fall passa på att blogga lite ;) de är bra att jag kan roa mig me nått annars knäcker jag bara sönder tårna -.- har sagt åt mig själv tusen gånger att sluta knäcka dom men de blir aldrig så.. Dom kommer ju hänga som kokad spagetti snart. Men det är bara något jag typ gör automatiskt (?)  när jag inte har något för mig, skumt de där!

aja satt just och tänkte på vad jag vill bli och arbeta med sen efter alla år i skolan o.s.v. Helt seriöst så har jag ingen aning.. har inte ens börjat fundera på vad jag ska välja för linje, de måste jag ändå börja göra snart eftersom vi ska söka in till gymnasieskolor nästa termin tror jag.. Jag får allt ta tag i de där nån dag, i alla fall sätta mig och kolla runt på vad de finns för linjer.

Jag kommer ihåg hur jag brukade planera min framtid med mina 2 kompisar Jennifer och Veronica som jag umgicks med vääldigt mkt då, ja när kan de ha varit.. 1an-3an någonstans. Jag umgås ju fortfarande med dom men kanske inte lika mkt, beror nog också på att Veronica flyttade till Ekerö :(

Aja vi hade i alla fall bestämt oss för att bli kända, jag och Jennifer skulle starta en popgrupp som skulle heta någonting i stil med "jennifer x 2" haha riktigt fantasifulla var vi ;P Vi skulle flytta till USA där vi skulle bo grannar, Veronica skulle vara våran personliga kock och laga all mat åt oss, skulle ju vara rätt praktiskt är som sagt inget större fan av matlagning! Vi skulle bo i ett var sitt jättehus med familj, vi ville inte ha någon städerska eller nått sånt utan vi ville göra samma sysslor som "vanligt" folk skulle göra!

Vi skulle också jobba som frisör på deltid och äga en lyxkryssning där vi hade våran salong, även på kryssningsfartyget skulle Veronica stå för all matlagning. Det var hennes största dröm, att bli kock men jag har för mig att hon fortfarande vill bli det. Själv så satsar jag nog på nått annat ;P känns lite för mkt med hela den där planen xP Fast jag älskar fortfarande att sjunga men har inte gjort de för någon större publik, ett bröllopp en gång när jag va runt 7 och sedan en gång för skolan i femman kanske ;)



Här har ni mig som en liten skit runt 5 år.



Skulle vara kul att höra vad ni hade för drömmar som små, hehe så kommentera gjärna :)

puss&kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0