frisör?

Tjenare :)

Kom hem för ett tag sen och nu sitter jag i mitt rum med Malin som sällskap. Vi har bara varit hemma hos henne och färgat hennes hår eftersom det blev grönt när hon var i Italien och badade massa i poolvatten. Vilket jag verkligen också behöver, inte på grund av klor utan de ser bara fult ut, utväxt och skit.. Men jag har tänkt göra de nästa vecka, så då blir jag brunett igen.

Har inte riktigt bestämt va vi ska hitta på ikväll men föräldrarna e inte hemma så kanske bjuder hit nåra eller nått. Känns i alla fall som att jag inte bara vill sitta och göra ingenting idag. Vi ska väl äta först och sen får vi se ;)
Va ska ni göra denna fredagskväll?

   
Före                                                                        Efter

Är riktigt stolt över mig själv, var väldigt "orolig" över att de skulle bli ojämt eller att jag skulle missa nån del men nejdå de gick bra :D tur för mej!
Malin verkade nöjd hon me och de är ju egentligen de som är huvudsaken.

men nu ska vi ner till ica och handla lite till ikväll, bye


Kommentarer
Postat av: Malin

Gumman du ska verkligen vara stolt över dig själv! blev as nöjd :D tack ^^ <333

2009-08-15 @ 00:49:41
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0