årets första julklappar

Lovade ju att lägga ut bilder på mina fynd från igår så tänkte göra de nu när jag ändå e hemma ;)
Har reklektionsdag så måste bli klar me lite saker också så det får bli ett kort inlägg det här. Ska iväg till skolan vid ett på ett möte så vill helst bli klar innan.






liten sneakpeak på min nya advetsstjärna.

Vart en del julsaker?!

va det inte nyss sommar?!


det gick väldigt snabbt iaf men nu längtar jag lite faktiskt, kanske inte just till julafton men iaf tills man fixar lite julstämning. De enda jag inte gillar med julen är väl maten ;P hehe men man måste ju ändå ha ett julbord annars blir de ju inte äkta ;P men blir väl köttbukllar och potatis för min del hehe..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0