från "FRIDA" till "SOLO"

Känner mig riktigt duktig just nu som faktiskt redan är klar för att sova, är trött också så vrf sitta uppe? Jag tänkte bara säga gonatt eftersom datan stog på. Ska krypa ner och läsa lite frida tidningar som jag har en hel hög av som jag inte har läst än, fått premunationer av det i julklapp och födelsedagspresent. Men nu är iaf premunationen slut så jag har tänkt läsa klart alla och sen vill jag börja läsa solo ist, har inte läst den så mkt men när jag väl har läst den så tycker jag att den är bra. Gillar att det är lite mer mode  och sånt i den än vad frida har. Har läst frida väldigt länge nu så börjar tröttna på dem också, alltid kul me nått nytt!

kisses


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0