I'm back!

nu är jag tillbaka igen efter 2 veckors pause, har haft grymt mkt i skolan så datan har fått vila ett bra tag nu. Finns inte så mkt mer att berätta än att jag har pluggat i stort sett hela dagarna... Gjorde ett försök till att höja mitt betyg i fysik till vg, försökte verkligen få in all skit om atomfysik i hjärnan men lyckades inge vidare, satt på provet idag och fattade inte mkt alls.. så det blir inget vg på det här provet, fysik är mitt allra svagaste ämne, så  blev iaf glad när jag fick veta att vi inte kommer ha nationellt prov i fysik utan ´det blir antingen biologi eller kemi, ge mej biologi tack!

var sjukt skönt att kunna göra något annat än att plugga efter skolan idag iaf så jag följde med mamma på en liten shoppingrunda, vi höll väl mest till inne i en laksaksaffär, hehe tog ett bra tag att hitta julklappar åt mina 4 små kusiner ;P men fick iaf med mig lite småsaker till mig själv ändå så det var ju trevligt, bilder på det kommer imorrn, hittar inte sladden just nu och orkar inte springa runt och leta nu när alla sover.

nu ska jag kolla lite gymnasieskolor och lite annat innan jag somnar så vi hörs imorrn igen!
kisses!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0