mini jul och nyfärgat hår!


tjenare!

sitter just nu och väntar på att mitt hår ska torka, har precis färgat det mörkare, resultat kommer den!
Får hoppas att det blir bra, fast de tror jag nog, såg bilder från förra julen då jag hade väldigt mörkt hår så fick lust att fär´ga tillbaka ;)

Vad mer har hänt idag då?..

var och kollade på Tyras dans, hihi riktigt gulligt när de sprang runt och dansade till "i en rosa helikopter"
Nu på kvällen har vi ju då haft en mini jul, var väl mest bara maten som var juligt och lite musik men annars va det som vilken dag som helst. Var en riktig B-jul haha..

hmm.. måste nog gå nu, leker egentligen kurragömma och jag tror de börjar tröttna på att gömma sig ;P
pussar!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0