new shoes!

Godmorgon på er!

Sitter här hemma och bara tar de lugnt, känns riktigt skönt att ha studiedag idag så det blir en extra dag på lovet :) Har egentligen bara halv studiedag men sista lektionen e inställd och den andra får man välja att gå på, hmm inte så svårt val huh? Får ingen sovmorgon på fredag då men whatever.

Aja de jag ville säga var att jag äntligen har hittat ett par skor med klack som jag har letat efter ett bra tag nu. Det var faktiskt mamma som hade sett dom och trodde att jag skulle gilla dom, hon känner mig så väl ;P hehe tyckte iaf om dom riktigt mkt.

hade en himla tur när vi skulle köpa skorna, dom sa först att de inte fanns i min storlek utan bara en större och den var väldigt stor och slapp så den kunde jag inte köpa, men sen kom dom ut me ett par i min storlek iaf så det var ju bara tur att vi inte hade gått än ;)

Vad tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Ellen Stenback

Tycker dom va jävligt snygga :D

2009-11-02 @ 13:09:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0