Planering av veckan

första gången ni hör från mej idag, kan ju dra lite snabbt vad jag har haft för mig under dagen. Inte så mkt egentligen: skola och ut me saga. Var ju första dagen i skolan för mig idag och de va inte kul kan man ju säga, skulle inte tacka nej till en till veckas lov..Men nu är man ju tillbaka i verkligheten och ska snart börja med läxor
-.- får väl stå ut i 7 veckor till innan jullov, de klarar jag nog. Vart iaf lite gladare av att jag fick mvg på spanska provet, wiiho.

När jag ändå håller på kan jag ju dra veckans planering (eller ja de som är kvar då)

Onsdag: träning- sista träningen innan tävlingen så den får jag inte missa.
Torsdag: Klassmiddag- Middag för klassens föräldrarnar i skolan, ska samla pengar till klassresa. 
Fredag: Middag här hemma- så ska väl försöka hitta någon annanstans att vara under kvällen.
Lördag: ?- de kommer väl förmodligen upp nått under veckan annars blir de väl shopping eller nått.
Söndag: Tävling- gymnastiktävling på hemmaplan nere i sporthallen, önska lycka till!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0