sjukling..

nu har jag haft en litet uppehåll här i bloggen på ett par dagar, har haft så himla mkt i skolan.. kommer ha mkt i 2 veckor till framöver så det kommer förmodligen inte bli så mkt uppdatering. Jag känner att skolan går först och vill inte känna mig tvingad till att blogga. Kommer kanske komma ett inlägg då och då, inte vet jag. Det blir helt enkelt när jag har tid.

Fick iaf ett tillfälle att blogga lite just nu eftersom jag faktiskt är sjuk.. tog vaccinationen igår mot svininfluensan och nu så mår jag illa, har ont i huvudet och har riktigt ont i armen.. Får väl hoppas att det går över snart! Tänkte sätta mig framför en film nu och bara slappa.

puss&kram så länge!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0