Tillbaka i sthlm

Hej på er!

Nu är jag hemma igen, känns skönt men vi hade även kul där i sandviken, det är väl borta bra men hemma bäst?
Vi gjorde väl inget speciellt sådär utan tog de mest lugnt, vilket verkligen behövdes, skönt att bara komma bort härifrån ett tag också!

Har inte varit nån uppdatering på ett par dagar nu men det beror också på att jag bara vill ta de lugnt och inte känna mig tvingad till att blogga, men det känns bra att vara tillbaka igen.

Har varit sjukt trött hela dagen, var väl antagligen uppe för sent, sen var det ju träning på det i förmiddags, gick väl ganska bra tycker ja, även fast jag höll på att somna(?).

Skulle egentligen ´tillbringat kvällen med maja, malin och jennifer men jag känner att jag inte orkar så det får bli en annan dag.

Nu ska jag faktiskt ta och blogga lite mer, tänkte berätta lite mer om vad vi har haft för oss där borta.


home sweet home


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0