Triss i svart

tjatja!

Kom hem för ungefär en timma sen nu, har varit hos malin och haft oth kväll ;P 5 avsnitt i rad med ben&jerry's, myspys! Har med andra ord haft en riktigt lugn lördagskväll, men det var skönt. På dagen var jag iväg och shoppade fast den här gången var det åt mamma, hjälpte henne  lite. Hittade en svart tröja till mig bara och sen lite grejer inför tävlingen imorrn.

tiderna för imorrn;

Samling i Sporthallen: 15.00
Publikinsläpp: 15.15
Förträning: 16.00
Defilering 16.55
Tävlingsstart: 17.05
Prisutdelning: ca 19.40

fast kommer vara där från 11 tror jag för att sälja tröjor(?) eller nått ;)


3 saker fick jag med hem idag.

triss i svart


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0