3 - britney spears

helloo :)

heh de blev inte att jag fixade naglarna senast utan gjorde de lite snabbt imorse då jag inte hade nått att göra men jag stötte såklart i allting så det blev fult :( men ska måla om de sen eller imorrn så då kan ni få se iaf ;P

Idag har jag faktiskt haft halv studiedag, skööööönt!! Fast jag drog iof hem till malin och fortsatte plugga där men vi hade annat för oss också så det var mkt bättre än skolan! :) Har lite klar till imorrn fortfarande men ska fixa de nu lite snabbt.

Imorrn är det fredag igen då, härligt härligt! Halva skoldagen kommer vi dansa.. kul-.- aja ska iväg på fest på kvällen hos Debbie som fyllde år i onsdags, grattis till henne i efterskott! Så det ska bli riktigt kul iaf, slaggar nog hemma hos malin efter ;)






låten har fastnat på min hjärnan tack vare min lilla vän jennifer.. ;p

Kommentarer
Postat av: jen

varsågod lille elefantbebis:D Ferripotta is an elephant, jerrifjonka är riktigt häftig!



hihi jag hittade en spanskamapp från 6:an där det stog massa meddelanden från dig<333

2009-10-18 @ 15:01:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0