åker snart

Allt gick visst snabbare än vad jag trodde nu på morgonen, är faktiskt redan klar och vi ska inte åka förrän om 30minuter! :o inte vanligt att vara klar så långt före jag ska nånstans, plus i kanten ;P

Beror nog på att jag kom ur sängen otroligt lätt imorse, har nämligen sovit skit dåligt -.-
Vaknade först vid 03.20 och kunde sen inte somna om.. kollade på klockan igen vid 04.10 och fick typ panik för att jag inte sov så försökte räkna baklänges och en massa skit så tillslut somnade jag iaf men det var inte nån djup sämn precis, vaknade igen vid 06.29 t.o.m en minut innan klockan ringde :o Känns knappt som att jag har sovit alls, får väl sova en stund på bussen om jag kan.



nu drar vi! :d

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0