Är man duktig eller vad?!

sådär ja, nu känner jag mig nöjd för idag med plugg och all sån skit, var duktig och blev klar med hela mindmapen :D så nu är det ju iaf en mindre sak kvar att göra! Har suttit med den typ hela kvällen.. inte okej!
Men jag är iaf klar nu och det är de som är huvudsaken, blev hyfsat nöjd också. Är riktigt trött nu, somnade till i soffan för ett tag sen så ska ta och sova på "riktigt" snart.

Har renskrivit den och lagt till den sista faktan. Förra gången vi lämnade in en mindmap så sa hon att min var lite för kladdig och att man var tvungen att tänka lite på vilka linjer som ledde vart så nu har jag verkligen förtydligat min nya så får hoppas att hon inte har något större att klaga på! ;p



--->   --->   --->    --->    --->    --->    --->    --->    --->   --->   --->



mvg nästa?
haha nja de tror jag väll kanske inte men kan ju hoppas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0