borde sova nu..!

Är riktigt trött på att skriva på dator nu.. så de får bli ett kort inlägg, har suttit med den där himla so jämförelsen sen jag kom hem i princip.. men nu är den iaf snart klar. No prov om 2 dar också och de har man ju inte hunnit börja träna på, great!

Aja vi kan gå över till de positiva!
haha JAGHAR NAMNSDAG IDAG!!

jippiyahoo grattis till mig! :o
hehe inte för att de är något annorlunda jämfört med alla andra dagar men ändå ;P

Men nu pallar jag inte de här längre, så nu är jag snart på v t sängen :D
tihi kanske bara shen som fattar men xp

puss&gonatt 

   *      *
****  ****
  ******
     ***
       *

höh kolla va man kunde "rita" är man inte proffsig?
haha gonatt nu..borde sova men iof så fick vi sovmorgon imorrn så de gör kanske inget ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0