Okt. 1

Okej nu måste jag skärpa mig på riktigt!
Har blivit grymt dålig på att uppdatera nu.. Men skolan tar så sjukt mkt tid även på fritiden... Egentligen borde jag väll fortfarande sitta med det, men jag orkar inte! Blir bara trött av det + att det är så himla tråkigt!

Ska nog göra nått lite roligare nu tror jag. Men vad? hehe har iaf planerat att kolla på idol om 5 minuter, blev sugen på ett äpple också så de får väll hålla mig sällskap ;P Men vet faktiskt inte vad jag ska göra tills dess haha, sitter just nu bara här hemma i min ensamhet och gör ingenting. låter kul huh? men folket kommer väll hem snart så, fast egentligen tycker jag om  att vara själv hemma så de gör ingenting.

 


Kommentarer
Postat av: Malin

hahah ojdå, tänk att jag alltid glömmer ;P



okej, men säg till när du vet :) <333

2009-10-01 @ 20:04:45
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0