Nattens update

hejsan! här sitter jag mitt i natten och bloggar :o det är inte vanligt för att vara jag. hehe men jag är inte så trött så har inget bättre för mig än att vara inne på datan i min ensamhet.

Det har väl mest blivit de som jag har gjort hela kvällen, eller kollade lite på körslaget med mamma o pappa en stund också och sen har jag pratat me lite folk i telefon, men annars har de mest varit datan. Har alltså varit en riktigt lugn kväll men också väldigt skön ;)

Just nu sitter jag och kollar igenom mina gamla bilder på datan och dog just här hemma xp
hittade en film från 2008 när jag och malin "smet" ut i pyjamas och höll på me massa skumma saker, haha skulle försöka filma nått uppträdande men misslyckades totalt.. HAHA!


Kommentarer
Postat av: Malin

hahahahhaahhahah omg va ja garva åt den videon! så jävla sköna vi är xD



vi måste testa igen ;P <3333

2009-10-18 @ 14:02:19
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0