gårdagen

opsi :o

nu höll jag inte vad jag lovade! men hade inte alls någon tid kvar för att lägga upp bilder på gårkvällens outfit, hann inte ens ta kort på det så. Men kan ju förklara lite snabbt bara, det blev en enkel outfit; svarta jeansleggins, lila långärmad tröja, svarta&silvriga armband, svart stickad halsduk, skinnjacka och svarta klackar, sen körde jag på mittbena också ;)

Tog tyvär inte så mkt bilder därifrån heller men ett par stycken, som egentligen inte är så roliga kanske, de flesta bilderna togs med Veronicas systemkamera så får väll be henne att skicka dom :)

Hade det iaf riktigt trevligt igår, träffade hennes kompisar från ekerö också, även dom va väldigt trevliga så det blev en lyckad kväll. Allihopa hjälptes åt att laga mat så det blev som en liten bufé. Efter maten så hade vi det bara allmänt roligt , haha ja vi körde en liten dansstund, tur för er så slipper ni se den xP Åkte därifrån vid elva ungefär och var inte hemma förrän halv 2, tog två och en halv timme :o riktigt drygt, de mesta hade mellan en kvart och en halvtimmas väntetid och det är 5 byten så de tog ju sin tid.. aja sen somnade vi framför seventeen again ;)

     

haha ja de va ungefär de här jag fick på bild ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0