Gymnasiemässa

Idag hade vi bara 3 lektioner vilket var rikgtigt skönt t.o.m no lektionen var skön :o Och det är inte vanligt att jag säger det, heh den gick mest ut på att slå tärningar så det var därför. Aja jag har iaf varit på gymnasiemässa nere i sporthallen, hade ingen alls koll på vad jag ville gå för linje eller i vilken  skola men efter mässan så kändes det iaf lite bättre, vet ett gymnasium som jag ska besöka på öppet hus nu så det är en början. Sen får jag väl se vad jag får för uppfattning om skolan där men den verkar bra än så länge. Det gäller ju bara att hitta minst 4 till skolor som jag gillar, men kanske hittar nått bra på den "stora" mässan senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0