Hej igen!

Nu var de ett tag sen, har inte bloggat sen i fredags tror jag. Men har inte haft tid till det under helgen, det blev alltså helg här i bloggen också!

Menmen nu är jag ju tillbaka iaf, vilket är bra. Kan ju berätta lite om helgen då. Eller det blir väll mest om lördagen då. Idag har de inte hänt något intressant.

Okej, i lördags var jag ju iväg på tävling i hedemora/dalarna. Det var en cup så först skulle man tävla en gång och sen igen om man gick vidare till semi och sen en sista gång om man gick vidare till final. Vi kom iaf dit runt 2 nångång har jag för mig, och då blev det att fixa frisyrer med desamma, utbakad fläta blev det.

   
1.fixar frisyrerna                                         
2.leker nån knutlek, där ser man ju lite bättre hur frisyren blev.


Aja sen hade vi förstäning vilket inte gick speciellt bra för mig, vet inte vrf.. Sen efter defileringen så började tävlingen, det var 21 lag med och vi gick ut som nr 20. När det väl var vi så gick de inge bra, elr jag såg inte hur de gick för de andra men jag kände att jag inte gjorde en sån bra insats men får väll göra bättre ifrån mig nästa gång den 7 eller 8 november, då är det på hemmaplan också så då måste man ju va bra ;P hehe men vi åkte ut i kvalet så det blev inte så lyckat men det var iaf kul! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0