känner smärta...

...trääningsverk!! ajajaj stretchade nog inte ordentligt igår..smällen får man ta idag då, kände av de ännu mer på träningen idag -.- inte precis skönt. Men efter att inte ha tränat på en vecka så blir de väl kanske så. Aja får hoppas på att de går över snart!

Ska snart hoppa in i duschen och sen lägga mig i sängen och träna lite inför musikprovet på onsdag och sen kanske kolla på andra avenyn avsnittet som jag missade i tisdags. Ska verkligen försöka göra mig klar snabbt, men de brukar inte gå så bra, dröjer i vanliga fall runt en timme...Men om jag ska hinna med allt så måste jag vara snabb!

Hittade ett "brunettbalsam" i mitt rum precis så ska nog ta och testa det, har haft den väldigt länge men inte kunnat använda eftersom jag var ljushårig ett tag.



får väl se om  de är nått att ha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0