lite skitsnack

hello,

sitter hemma fortfarande, trots att det är lördagkväll. Men har faktiskt tänkt stanna här och tillbringa lite tid med syrran ;P tror vi ska kolla lite på the hills och lite sånt så det blir en himla lugn kväll. Men eftersom det är höstlov så gör det ingenting :)

På dagen har jag bara städat, tråk! Men det behövdes så nu är det fint igen. Hade egentligen tänkt åka till nått köpcenter och shoppa nått på glitter eftersom jag har hittat ett presentkort på 100 kr som jag fick av shabbe för ganska precis ett år sedan, förra halloween när jag och malin hade fest. Det går nämligen ut sista oktober så får inte glömma det. Men ska iväg till veronica imorrn så kan göra de på vägen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0