Lugn fredag..

helloj!
Haft en bra dag? själv har den väll varit sådär, såklart att det är skönt med fredag men det har inte hänt så mkt. Aja de flesta är väll inte hemma vid den här tiden men..

Min kväll har jag iaf spenderat hemma hos farmor på middag, yeey! -.-
Precis så som jag vill ha det... Där hände de ju ingenting spec så behöver inte säga nått mer om det. Gick hem tidigare för att jag skulle "plugga" hehe busigt ;P Aja har inte gjort nått speciellt hemma heller bara tagit de lugnt eftersom jag ändå ska iväg på tävling imorrn, samling vid 10.15 tror jag, måste nog kolla upp de så att jag är helt säker!

klockan är bara lite över tio nu och jag är redan trött... inte okej! Fast iof vet jag inte vad jag ska göra här hemma heller, får väll gå upp och göra mig klar och sen lägga mig i sängen med min laptop eller kanske läsa en av alla tidningar som jag inte har hunnit läsa än. Låter väll som en riktigt spännande fredagskväll?

De andra har redan slocknat i soffan så får väll ta och väcka dom? eller så skiter jag i det så får de vakna när de vaknar. hehe så får de nog bli ;P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0