Snabb update

ÄNTLIGEN funkar det att logga in!
Har försökt ett tag nu utan att de funkat att ens komma till hemsidan men nu va den tillslut snäll.

Ligger just nu i sängen och är riktigt trött faktiskt, ska nog ta och sova snart. Hungrig är jag också -.-
Har nämligen inte kunnat äta så bra idag för att jag var hos tandregeleringen imorse och bytte tråd i tandställningen så gör de grymt ont nu så kan inte tugga.. Har därför inte lyckats äta så mkt.

Imorrn är det reflektionsdag så jag tänkte jobba hemma, kan ju passa på att ge mig sovmorron också, skönt!!

Men nu blinkar datan att batteriet snart är slut och orkar inte sätta i sladden lat som jag är så vi hörs imorrn ist, puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0