Thailand 2006&2008

Tycker de börjar bli riktigt kallt här nu, ute är det inte precis någon värme längre! Men det är ju iof oktober nu så det är väll så det ska vara? Aja kan inte låta bli att längta tillbaka till thailand! Så himla härligt! Var där både 2006 och 2008. Hopppas på att åka igen nån gång :) Hade det riktigt skönt båda gångerna men hade mkt bättre väder första gången! Sol hela dagarna och det regnade inte en enda gång. Andra gången var det mer mulet och solen kom bara fram vissa dagar men det var ju fortfarande varmt och skönt!

längtar tillbaka så grymt mkt!
Kommer ihåg när jag gick hem från skolan i november förra året, de var sjukt mkt snö. Aja så kom jag hem och hämtade bara packningen sen åkte vi iväg till värmen, spola tillbaka tack! :o














Hade inte så många bilder ifrån det på min data, inga alls ifrån 2006 men hade iaf nåra från 2008.
Nu ska jag snart ta och krypa ner i sängen så hörs vi imorrn ;)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0