träningsdax

då var de dax att börja göra sig klar för fristående träning, den börjar om en halvtimme och jag måste förbi ica och posta ett brev så måste väl åka lite tidigare också.

Om man ska prata om dagen så finns de inte mkt mer att säga än att jag varit i skolan, hade tänkt plugga nu när jag kom hem men så blev de inte, får göra de efter träningen, tänker inte hoppa över fler pga plugg nu! Fast de kommer jag förmodligen behöva ändå.. Men inte idag iaf så det är bra :)

testade även den nya mascaran idag, vet inte riktigt vad jag tycker om den, visst blev de hyfsat okej men den lilla borsten gjorde det lite jobbigt på nått sätt plus att den kändes lite stickig men jag får väl skaffa mig en bättre uppfattning när jag har använt den ett tag ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0