01.01

Är hemma nu efter en något bättre kväll än väntat. Stannade hos kusinerna till kanske tio någonting, sen fick jag iaf dra ut, skulle egentligen mött upp malin men hennes mobil verkade ha dött så mötte istället upp maja och ullis. Vi gjorde väll inte så mkt, gick mest runt lite här och var. Var inte ute sådär jätte länge men de var ändå as kallt så de gjorde väll inte så mkt. Nu är det bara jag vaken här hemma, som vanligt, så sitter och nördar mig framför nått himla spel på facebook som jag fick nån inbjudan till, är egentligen sjukt tråkigt men det är de bästa jag kan roa mig med just nu känns de som..kanske inte men.

  


Tog inte så mkt bilder, men ni ser ju att vi försökte roa oss så gott vi kunde..

1. Kusin,syster,jag
2. Syster(?)


Kommentarer
Postat av: Malin

ja fan verkligen något att minnas :)

saknar putte mest! ;O <333

2009-09-19 @ 10:35:54
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0