Även jag har varit en hästtjej

.. Sitter just nu vid en annan data än vad jag brukar, alltså den som jag använde innan jag fick en egen. Aja jag kollade iaf lite på mina gamla bilder som jag har här och hittade bilder ifrån ett ridläger som jag var på 2007,hehe. Red i ungefär 8 år innan jag slutade nån gång i slutet av sjuan, början av åttan eller nått sånt. Hann helt enkelt inte med det längre när de började bli så mkt med skolan, så jag valde att bara fortsätta med gymnastiken då jag ändå inte tyckte att ridlektionerna va särskilt roliga, jag gillade förståss att rida men ville hellre gå på läger eller göra de jag gillade bäst på lektionerna. Menmen, jag kan faktiskt känna att jag saknar ridningen lite men skulle nog inte tänka mig att börja igen, jag skulle ändå bara tröttna på lektionerna rätt snabbt. Fast jag skulle faktiskt kunna tänka mig att gå på nått läger igen.


 
minne


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0