Converse

Nu har det visst varit väldigt dött här i bloggen idag, men har inte varit hemma så mkt  idag så. Det blev iaf bara jag och Nathali som åkte in till stan, jennifer var tvyngen att vara hemma. Vi hade det riktigt trevligt ändå, åt lunch på ett café, lite mysigt sådär. Fick iaf med mig ett pa vita converse med smal sula, 699 :- på nilson. Är nöjd med mitt köp!

Nu ska jag iaf dra hem till malin, eftersom att jag ska sova där. Det ska även hennes kusse göra så det ska bi trevligt, får se vad vi hittar på men det blir förmodligen så att vi går ut ;)

Nu håller min data på och dampar sönder och orkar inte sitta och kriga med den mer så vi får höras imorrn eller ikväll, de får vi se.'



c'yaa


Kommentarer
Postat av: Malin

ni frågade och jag sa bara att jag inte visste om jag hade råd men att jag ville?



aja <3

2009-09-20 @ 14:49:28
URL: http://malinsvard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0